luni, 12 septembrie 2011

Doar un gand
















E ca si cum as cunoaste adevarul,orice gand e sinucigas si de cate ori mi-a trecut prin gand,de cate ori am fost depresiva,uitandu-ma in alte directii.Acum sunt bine...am cunoscut adevarul.
In mare parte sunt complicata,e ca si cum as fi schizofrenica,dar sunt si asa de superficiala,cred ca e din cauza ca nu am nici o credinta si sunt eu insumi,fara sa imit pe careva.As putea fi cate putin din fiecare,dar ma fulgera un gand ca sunt bine asa cum sunt eu si sunt intr-o stare pura si perfecta...o particula de neatins.
Si viata-mi a fost asa de goala,pana am descoperit nebunia si gandurile ei absurde,acum mi-e bine...am cunoscut secretele ascunse ale zeilor si sunt intr-o stare pura.
Am vazut cum se schimba sezoanele si aveam doar un gand...un gand sinucigas,sa plec,sa nu ma mai intorc niciodata.Mi-a trecut prin minte sa nu mai exist,dar in mare parte am incetat sa mai exist cand am vazut soarele si m-am resemnat.
Vroiam putina afectiune si aveam atatea intrebari,am incercat aproape totul si am renuntat sa mai duc razboaie.Prefer pacea oricat de agresiva as fi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu