miercuri, 13 martie 2013

Alte vieţi



Mi-am pierdut nemurirea şi-am uitat unde-am pierdut-o , am renegat credinţa şi orice Zeu care-mi stătea în cale ,dar tu ,vindecă-mi trăirea şi vindecă orice mă mai doare ! Căci uitată-am fost şi nu mi-am găsit menirea .
Desfă rugăciunea-n şase şi arde credinţa cum a ars şi Roma , dezminte orice mituri în care credeam cândva şi prăvăleşte Olimpul la picioarele-mi arse de drum, fă-mi din şapte păcate unul mai mare ,coboară Arhanghelii să-mi cânte imnuri .
Mi-am pierdut nemurirea , dar acum nu o mai caut , mi-ai vindecat trăirea şi totuşi încă doare .Mă despart acum de întuneric , cu răceala lui cu tot şi mă îndrept către lumina căci eu vreau să cunosc tot .
Nu mai conteaza nemurirea-mi pierdută , mai am eu şi alte vieţi , tu vindecă-mi durerea şi înfrânge orice mit , adu-mi uitarea mai aproape şi să rămânem pierduţi în noapte

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu