marți, 2 februarie 2010

Leapsa


Patru filme care mi-au placut:Cronicile Vampirilor,Bathory,Edward Scissorhands,The Da Vinci Code
Patru carti care mi-au placut:Marin Preda-Cel mai iubit dintre pamanteni
Mircea Cartarescu-Orbitor
Giovanni Boccaccio-Decameronul
Thomas Mann-Doctor Faustus
Patru prieteni apropiati:
Alina
Diana
Dan
Graty;)
Patru mancaruri preferate:
cartofi prajiti
spaghetti
salata de varza
supa de pui
Patru lucruri pe care le-am facut azi:
m-am plimbat
am stricat banii
am citit
am invatat
Patru locuri in care am dormit:
la Alina
Pe str. Gh. Baritiu
La Luna
La Rocxy
Patru tari pe care le-am vizitat:
Italia
Franta
Spania
Austria
Patru site-uri pe care le vizitez zilnic:
Roumanian blogspot
Humbaya
DeMaio
Poesis
Patru lucruri care se afla pe biroul meu:
Pachetul de tigari
Telefonul
O carte
Calculatorul:D
Patru articole vestimentare pe care le-am purtat azi :
cizme
blugi
o bluza
geaca
Patru profesori preferaţi :
Profa de romana:Oltean Finica
Profa de engleza:Dumitrescu Ioana
Profa de istorie:Legenda Denisa
Si mama...:D
Patru colegi de bancă de până acum :
Ana
Alina
Diana
Bobo
Patru numere preferate :
5...13...15...55
Patru poeţi preferaţi:
Bacovia
Minulescu
Macedonski
Blaga
Patru concerte la care am fost :
Voltaj
Iris
Vita de Vie
Zdob si Zdub
Patru persoane cu care am vorbit azi :
Alina
Boia
Gratzy
Andreea
Patru instrumente la care aş vrea să cânt :
Pian
Lira
Nai
Chitara
Patru materii preferate:
romana
engleza
istoria
franceza
Patru regrete :
n-am
Patru persoane cărora le pasez leapşa :
Gratzy
Stef
Anca
Paul

Un comentariu:

  1. Ioana Dumitrescu23 martie 2010 la 23:17

    I feel honored to be in your "4 teachers I like" list...Thank you :)

    RăspundețiȘtergere