joi, 11 februarie 2010

Reverie



1. Dorm adânc, te visez pe tine
Cum vii încet şi lin spre mine,
Aştept a nopţii reverie
Si gura ta ca sã mã-nvie.

2. Pe cerul senin domneşte luna,
Din flori, împletitu-mi-ai cununa,
Cununa de viaţa şi iubire
Cãci eşti Luceafãrul ce-aduce nemurire.

3. Eşti Zeul cu chip divin
Binecuvântat cu-al tãu senin,
Ochii tãi sunt visul cel mai dulce,
Capul meu, pe braţul tãu sã se culce.

4. Sã visez şi-adânc sã dorm
Cu tine, Luceafãr, scump neom.
Şi stinge acum lumânarea
Sã ne contopim cu marea.

5. Pãru-mi lung l-am despletit
Te-aştept pe tine cel mai iubit.
Iubirea-mi pentru tine nu e mutã,
Coboarã iarãşi de mã sãrutã!

6. Rãsari Luceafãr tânãr
Dorinţa s-o astâmpãr.
În izvor sa-ţi vãd sclipirea
Iar tu, sã-mi alungi nemurirea.

7. Luceafãr scump, ai rãsãrit
Şi la mine n-ai mai venit.
Cãci eu sunt jos şi tu eşti sus,
Nu mai ştiu unde te-ai dus.

8. Sã te mai vãd înca o datã, adorm
Pe tine, Luceafãr, scump neom,
Cãci viaţa ne tot desparte
De când m-ai alungat din moarte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu