duminică, 13 iunie 2010

Beatrix a mea



Sunt un alt eu fara oase,privsc intr-o oglinda sparta ce-am mai ramas,ma lichefiez si mi se topesc oasele,ma doare corpul si privirea ma doare...
Tanjesc dupa timp intre cer si pamant sa ma-ntorc la locul meu,caci locul meu este acela unde plec si ma intorc de fiecare data.Si astept zile mai bune si cuvinte fara de-nteles,te astept pe tine,corp fara de oase,inima de piatra.
Ma topesc in caldura Infernului si o caut pe Beatrix a mea,imi caut dragostea pierduta si sufletul de negasit caci eu am fost cea pierduta si draga mea m-a regasit.
Deschide-ti sufletul tau,sa pot ca sa-l gasesc pe-al meu,inchide ochii sa pot vedea si eu,adormi ca sa pot sa mai traiesc.Simt miros de Caprifoi si se-mpleteste cu trandafirii,simt miros de tine draga mea si nu pot sa ajung sa te privesc,nu pot sa deschid portile Raiului.
Dezleaga fluturii ca sa ma poarte spre tine,trimite satirele sa ma inteleaga,trimite-ma dincolo de curcubeu si acolo sa ma cauti numai tu...pe tine am sa te astept sa-mi intaresti oasele...si ma duc acum spre locul meu de unde plec si ma intorc de fiecare data.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu