marți, 29 iunie 2010

Ganduri
















Sunt zile cand mor florile
Şi se-ntunecă zilele.
Sunt clipe cand vreau să pier
Si nu vreau sa mai sper.

Sunt zile cand vin ploile
Şi se uita verile...
Zile mereu mai reci,
Zile-ca gandurile seci.

Mă împrăştie vantul
Şi mă doare cuvantul.
Mă doboară lumina
Mă mustră şi vina.

Mă reflect în nimic
Şi nu vreau să mă mai ridic.
Mă încălzesc în soare
Şi totul încă doare.

Cad lacrimi peste ganduri,
Şi nu mai zboară fluturi.
Cat de greu mi-e fără gandire
Mă pierd în nimicire.

Mamă,poţi să te-ntorci
Prin păru-mi să te joci,
S-a stins vantul,
Îţi aud Cuvantul.

Tată,poţi să mă priveşti
Şi încă să mă iubeşti,
S-a oprit furtuna
Acum se vede Luna.

Zilele trec cum frunzele vin
Şi eu tot mai moartă devin.
Mamă,poţi acum să mă priveşti
Să-mi canţi,spă mă iubeşti.

În apa de plumb,în unda de stele
Aştern gandurile mele,
Tată, acum poţi să mă dezmierzi,
Să-mi vorbeşti,să nu mă pierzi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu