sâmbătă, 3 octombrie 2009

Fotbalul romanesc un mare circ!

Dupa demiterea lui Bergodi de catre Gigi Becali, a urmat randul lui Bonetti de la Dinamo.Nimic obisnuit, am zice, in Romania la ora actuala, avand in vedere ca echipele din Romania schimba antrenorii mai desc cum se schimba vremea.Acum ma intreb si eu oare de ce nu l-a demis Borcea pe Bonetti dupa ce a pierdut meciul cu Slovan Liberec? De ce tocmai acuma? In loc sa fie demis antrenorul mai bine ar demite jucatorii pentru ca oricum ei joaca si e vai si amar de ei.Cu ce a fost vinovat antrenorul ca Niculescu a ratat un penalty, avand in vedere ca e considerat cel mai bun executant de lovituri de pedeapsa din echipa lui Dinamo??

Si bineinteles ca si Becali =, Turcu se lauda si el cu calitatile lui de antrenor:
"Si daca stau eu pe banca si vine Cristi cu banii si imi stimuleaza jucatorii, o sa am mai multe rezultate decit a avut Bonetti. Va dau cuvintul meu de onoare ca scot mai multe puncte. Daca pun o matura in vestiar si scriu pe ea "antrenor", jucatorii vor face mai multe pe teren. Exista deja relatii de joc la echipa.

Anul trecut am pierdut titlul datorita ghinionului pe care l-am avut in ultimele etape. Imi cer scuze daca l-am jignit in trecut, dar Rednic e un antrenor mare. Are dreptate Mircea Radulescu atunci cind spune ca aducem numai antrenori de mina a doua din strainatate. Aici e vina noastra, a finantatorilor
", a spus Vasile Turcu la Sport.ro

Sunteti o rusine pentru fotbalul romanesc, doar tarani, ciobani si diferite specimene se aduna la conducerea marilor cluburi din Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu